Към момента имам намерение /по скоро слледващата седмица/ да изчистя щуротията наречена сепаратор и да почистя пътищата на картерните газове.Така като гледам към момента има и някаква хипотетична вероятност да изгаря все още част от маслото от гърнетата/преди сервизиране гореше около 2-3 литра на 1000 км-което към сегашната ситуация 1,5литра за 10 000 си е постижение.То там се оказа,че гумичките хич ги няма,сегментите омекнали, някакъв водач незна си какво/ ще пиша за развитие...............
Известие
Collapse
No announcement yet.
пуши като трабант по баирите....
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеНезнам колко е нормалния разход на ТС, ама на мен за 7000 км. ми изгори към 250-300 гр. Почти всяко потегляне ми е в лютеницата и много много не я жаля, на магистрали под 160 почти не падам. Маслото е селения рейсинг.
Така че щом един туин спарк може да гори и малко масло, значи да гори много не би трябвало да е нормално според мен.
Незнам пак, първа такава кола ми е, ама си мисля че разход по-голям от 2 литра на 10 К км. си е по-висок от нормалното
П.П. разбира се говоря за масло предписано от производителя и за нормален човек зад волана.
Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ......
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНе всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНе всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
Жабарите са казали - ако караш нормално 20К
Ако караш спортиво - рейсинг.
Естествено че може и с друго масло, аз просто си казвам моето наблюдение
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНе всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Да взема и аз да се оплачаМоята 156-ца ми изгоря 4 литра масло за 1000 км.
Купих колата от приятел и ме увери че маслото е сменявано и си го покарах 3-4к км след това го смених с агип 10w40 и хоп всичко почна. За 600 км ми изгоря към 1.5л (според това което изтече от картера - 3л) И майстора реши да го смени с 15w40 + някаква добавка, съответно положението се влоши. Миналата седмица я вкарах в бокса, взех гарнитури (глава, капак), гумички, надявайки се да не сменям сигменти, но уви като се свали главата се оказа обратното. В двигателя се немери нещо от сорта на "грес" навсякаде от картера до капака и масло в всмукателните колектори (около 0.5 л) Разбрах още и че буталата са ми от друг двигател, но е друга тема товаИначе ремонта ми излезе доста по-евтин от тук написаните цени. Гар. на главата - Reinz - 42 лв ; Гар. на клапани/капак - Payen - 42 lv ; Гумички - Reinz - 13лв ; Сигменти - (не се сещам коя беше марката) 1,5мм, 1,5мм, 3мм - 130лв ; Майстора - мой човек - 120лв.
Само ми е интересно онова масло във всмукателния колектор от къде се взе?
Но въпросното масло там обяснява единия симптом, като си реши колата и я озоря повечко изкарваше един гъст бял дим и такава мъгла ставаше зад мен че нищо не се вижда. Синия пушек всички си знаем от какво еAlfa Romeo 156 1.8 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщениеДа взема и аз да се оплачаМоята 156-ца ми изгоря 4 литра масло за 1000 км.
Купих колата от приятел и ме увери че маслото е сменявано и си го покарах 3-4к км след това го смених с агип 10w40 и хоп всичко почна. За 600 км ми изгоря към 1.5л (според това което изтече от картера - 3л) И майстора реши да го смени с 15w40 + някаква добавка, съответно положението се влоши. Миналата седмица я вкарах в бокса, взех гарнитури (глава, капак), гумички, надявайки се да не сменям сигменти, но уви като се свали главата се оказа обратното. В двигателя се немери нещо от сорта на "грес" навсякаде от картера до капака и масло в всмукателните колектори (около 0.5 л) Разбрах още и че буталата са ми от друг двигател, но е друга тема товаИначе ремонта ми излезе доста по-евтин от тук написаните цени. Гар. на главата - Reinz - 42 лв ; Гар. на клапани/капак - Payen - 42 lv ; Гумички - Reinz - 13лв ; Сигменти - (не се сещам коя беше марката) 1,5мм, 1,5мм, 3мм - 130лв ; Майстора - мой човек - 120лв.
Само ми е интересно онова масло във всмукателния колектор от къде се взе?
Но въпросното масло там обяснява единия симптом, като си реши колата и я озоря повечко изкарваше един гъст бял дим и такава мъгла ставаше зад мен че нищо не се вижда. Синия пушек всички си знаем от какво еAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНе всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
Обяснението за това, за което говориш, според мен е, или че едното е някакво менте и няма никаква връзка с качествата, които едно масло, отговарящо на спецификацията трябва да има, или пък означава, че е крайно време хората да започнат да НЕ четат най-големите букви и цифри на етикета и да започнат ДА четат по-малките (защото с малките има още поне 20 стандарта и спецификации на които маслото отговаря или съответно не отговаря)...
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеНе се заяждам, но ако мярката ни е това, какво има по форумите, то има и теми как злобно ремапнати нафтови петаци харчат 4/100 нафта, но аз не им вярвам...
Обяснението за това, за което говориш, според мен е, или че едното е някакво менте и няма никаква връзка с качествата, които едно масло, отговарящо на спецификацията трябва да има, или пък означава, че е крайно време хората да започнат да НЕ четат най-големите букви и цифри на етикета и да започнат ДА четат по-малките (защото с малките има още поне 20 стандарта и спецификации на които маслото отговаря или съответно не отговаря)...Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
Comment
-
Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщениеДа взема и аз да се оплачаМоята 156-ца ми изгоря 4 литра масло за 1000 км.
Купих колата от приятел и ме увери че маслото е сменявано и си го покарах 3-4к км след това го смених с агип 10w40 и хоп всичко почна. За 600 км ми изгоря към 1.5л (според това което изтече от картера - 3л) И майстора реши да го смени с 15w40 + някаква добавка, съответно положението се влоши. Миналата седмица я вкарах в бокса, взех гарнитури (глава, капак), гумички, надявайки се да не сменям сигменти, но уви като се свали главата се оказа обратното. В двигателя се немери нещо от сорта на "грес" навсякаде от картера до капака и масло в всмукателните колектори (около 0.5 л) Разбрах още и че буталата са ми от друг двигател, но е друга тема товаИначе ремонта ми излезе доста по-евтин от тук написаните цени. Гар. на главата - Reinz - 42 лв ; Гар. на клапани/капак - Payen - 42 lv ; Гумички - Reinz - 13лв ; Сигменти - (не се сещам коя беше марката) 1,5мм, 1,5мм, 3мм - 130лв ; Майстора - мой човек - 120лв.
Само ми е интересно онова масло във всмукателния колектор от къде се взе?
Но въпросното масло там обяснява единия симптом, като си реши колата и я озоря повечко изкарваше един гъст бял дим и такава мъгла ставаше зад мен че нищо не се вижда. Синия пушек всички си знаем от какво еAlfa Romeo 156 1.8 TS
Comment
-
По-нагоре ти писаха колега - изчисти масления сепаратор, ако още не си. Ето и подробна тема по въпроса.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Колеги, незнам дали е нормално, но майстори и хора ми казват, че след подобни ремонти като моя е нормално да пуши по-малко до първа смяна на масло. Мен ме притеснява онзи гъст бял дим, който нали се получава при непочистен маслен сепаратор и картерна вентилация. Вчера направих почистване на сепаратора и уви днес пак същото. Моля за някакъв съвет какво да правя в момента, трябва ли да я чакам?
Колата е 156 1,8 ТС 98 година.Alfa Romeo 156 1.8 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщениеКолеги, незнам дали е нормално, но майстори и хора ми казват, че след подобни ремонти като моя е нормално да пуши по-малко до първа смяна на масло. Мен ме притеснява онзи гъст бял дим, който нали се получава при непочистен маслен сепаратор и картерна вентилация. Вчера направих почистване на сепаратора и уви днес пак същото. Моля за някакъв съвет какво да правя в момента, трябва ли да я чакам?
Колата е 156 1,8 ТС 98 година.
Поне 1500-2000 км. я карай кротко, без да я настъпваш, до към 3000 оборота.
После смени маслото и вече си карай.
Тогава ако пак не са в час нещата, значи ремонта не е минал както трябва
Comment
Comment